有点意思

觉得为时已晚的时候,恰恰是最早的时候

2009年9月18日星期五

又系“好chiak”的“chiak”

昨日,星期三,又系我可以同我家姐唯一可以聚会同埋shopping唧时间
我地又去左IOI逛街。虽然时间唔系好够,不过我地都买左唔少野
收获不错下甘啦!买左个名牌POLO包,而家有50巴仙折扣,都几歹买
昨日本来念住逛完街就返屋企啦,点知唔觉意俾我睇到teh tarik隔离间台湾小食店开张左
于是乎我同家姐就不约而同甘都要入去试下新野新口味,D卖相唔错下架~值得我地入去一试^^

众所周知,相信大家都知道呢个乜饭
在台湾都几出名下的唔知乜乜卤肉饭?
我唔系好记得乜饭左,*唔好意思


跟著落来有唧系:-
麻辣牛肉面啦、
草莓雪冰啦 同埋
八果雪冰






正唔正呀?
哈哈
系唔系睇见都流口水叻?







好啦,今日就到此为止 =)
听日系假期,唔驶返学噜 ~~Zzzz...

没有评论:

发表评论